Intoxicații și dureri articulare

Intoxicații ale durerilor articulare

Acest articol sau această secțiune nu este în formatul standard.

durere ascuțită în articulația degetului mic dureri de genunchi sezoniere

Ștergeți eticheta la încheierea standardizării. Hipervitaminoza este o intoxicație cu preparate vitaminice administrate în doze mai mari decât cele prevăzute în scop profilactic.

Mai des se constată hipervitaminoză vitaminei D care se caracterizează prin excitare, apoi prin depresie; poate se survină stupoarea adinamie și indiferență completă întreruptă de convulsii.

de ce dureri severe în toate articulațiile Kalanchoe cu dureri articulare

Respirația este îngreuiată, apare senzația de sete, pielea devine palidă și lipsită de elasticitate, crește temperatura corpului °C și tensiunea arterială, se măresc în volum ficatul și splina. Funcția rinichilor este dereglată.

intoxicații și dureri articulare stresul articular cu artroza

Interzicerea preparatelor vitaminice D pentru persoanele corpolente și bolnavii cu regim la pat; aceste preparate nu se recomandă persoanelor care suferă de boli de rinichi sau de boli cardiovasculare.

Hipervitaminoză vitaminei A se caracterizează prin slăbiciune, dureri de cap, grețuri, vomitări, creșterea temperaturii corpului, înroșirea pielii feței, prurit, dureri în articulații și oase, mărirea ficatului și splinei etc.

pastile pentru tratamentul artrozei umărului cum să tratezi inflamația cu artroza

Citițiși