Cum să dezvolți articulațiile după o accidentare

Accidentarile de la sala - Cauze si remedii • Perskindol Activ Gel

Intoxicații acute; Boli ale sistemului nervos. Înainte de a începe antrenamentul, trebuie să vă familiarizați cu regulile de efectuare a exercițiilor pe durata tratamentului de reabilitare și să le urmați cu strictețe: Începeți antrenamentul numai după rețetă; clase se desfășoară sub îndrumarea unui instructor LFK; În timpul exacerbării bolii, apariția claselor de durere se oprește; Înainte de a începe cursurile, trebuie să verificați nivelul tensiunii arteriale, temperatura corpului; Articulatiile se crispa fara durere, după clasă, bunăstarea pacientului se deteriorează, trebuie să consultați medicul despre revizuirea setului de exerciții sau înlocuirea părților sale individuale; Numai clasele obișnuite vor da un rezultat stabil și eficient.

Fitness Club News

Gimnastica pentru umăr: un set de exerciții Gimnastica terapeutică pentru articulația umărului este selectată ținând cont de mai multe circumstanțe: Tipul daunelor; Prezența sau absența bolilor concomitente; Prezența sau absența complicațiilor după accidentare. De exemplu, terapia de exerciții pentru dislocarea articulației umărului are loc mai întâi sub formă de activități blânde. Aceștia sunt numiți în timpul perioadei de imobilizare a umărului, crescând treptat sarcina pe măsură ce vindeca articulația.

Luați în considerare 3 grupuri de bază de exerciții, ale căror alegeri se bazează pe boala țesutului periarticular de umăr.

tratamentul artritei traumatice a degetelor dureri articulare și musculare cu paraziți

Exerciții izometrice Sarcina acestui complex este de a elimina sindromul de durere prin alternarea mișcărilor care vizează tensiunea și relaxarea articulației umărului. Luați în considerare câteva exerciții care pot fi folosite pentru a "ușura" durerea.

Totul despre artrita: tipuri, simptome, diagnostic, tratament

Du-te la masă și aplecați pe ea. Concentrați-vă pe o mână sănătoasă. Imaginați-vă că membrul tău dureros este un pendul.

de ce în 60 de ani articulațiile doare

Faceți-o o mișcare uniformă dintr-o parte în alta. Dacă stați tare, stați jos, duplicând aceeași mișcare. Concentrați-vă pe scaun. Du-te la perete.

Cele mai Periculoase Tipuri de Exercitii si Solutiile Acestora

Atingeți-o cu palmele brațelor întinse. Coboară brațele. Se odihnește timp de minute. Luați o altă abordare.

Cum să previi accidentările sportive

Stați la masă. Imaginați-vă că membrele superioare sunt sportivi care sunt implicați în lupte armate. Puneți coatele pe masă, conectați degetele la încuietori. Angajați în "luptă" timp de secunde. Încercați să "depășiți" la începutul stângii, apoi mâna dreaptă. Relaxați-vă relaxând mâinile și desprinzându-vă degetele timp de minute. Utilizați o perie sănătoasă pentru a "mișca" umărul inflamat spre stânga și spre dreapta, înainte și înapoi.

Cum să dezvolți o articulație de umăr? Exerciții fizice, gimnastică, exerciții

Relaxați-vă relaxându-vă brațele și dezlegându-vă degetele timp de minute. Apoi repetați mișcarea. Împingeți-vă de palmele de brațe întinse, făcând mișcări elastice timp de minute. Relaxați-vă, relaxați-vă timp de minute. Apoi repetați exercițiul.

Acest exercițiu se poate face în picioare sau în picioare. Alegerea posturii depinde de nivelul de fitness fizic, de vârsta pacientului. Puneți mâinile la nivelul pieptului, îndoind-le în coate astfel încât pumnii să se "întâlnească".

Împingeți pumnii împreună timp de 1 minut. Plasați palma membrului afectat pe fese. Ridicați încet partea din spate cât mai mult posibil.

Comentarii

De asemenea, încet-o în jos, înapoi pe fese. Repetați diapozitivul de ori cu o pauză de un minut. Pentru a face exercițiile, veți avea nevoie de un prosop. Imaginați-vă că trebuie să vă spălați spatele cu un prosop. Ținând un prosop în spatele dvs. Video util - Un set de exerciții pentru a cum să dezvolți articulațiile după o accidentare juca acasă Exerciții statice Exercițiile statice sunt speciale.

În timpul execuției, persoana rămâne nemișcată, dar masa musculară pe anumite părți ale corpului este tensionată. Datorită "muncii" mușchilor, corpul sau o articulație specială este ținută într-o stare imobilizată.

Accidentarile de la sala – Cauze si remedii

Efectuați mișcări statice culcate sau așezate. Stați pe scaun, îndreptați-vă cât mai mult spatele.

cum să dezvolți articulațiile după o accidentare invazii helmintice și dureri articulare

Pune mâinile pe talie. Luați coatele înapoi cât mai mult posibil și rămâneți în această poziție timp de minute. Simtiti cum muschii se "intind". Mutați coatele înainte și stați în această poziție timp de minute.

Repetați - de ori. Fără a schimba poziția, întindeți-vă brațele direct. Atingeți vârful degetelor timp de minute. Fără a schimba poziția, întindeți brațele direct în sus. Antiinflamatoare pentru osteochondroza toracică de mai jos au o poziție inițială culcată.

Așezați partea din spate a membrelor dureroase. Inspirați profund și ridicați-l ridicând cm de podea.

Generalitati

În această poziție, țineți mâna timp de cel puțin 5 secunde. Luați o respirație adâncă și ridicați ambele mâini în fața dvs. În această poziție trebuie să stea timp de cel puțin 5 secunde. Rulați-vă pe stomac. Puneți-vă mâinile de-a lungul corpului. Respirați adânc și ridicați-i. Această poziție rămâne cel puțin 5 secunde. Repetați fiecare exercițiu de ori. Aceste exerciții sunt efectuate după dislocarea articulației umărului la cum să dezvolți articulațiile după o accidentare etapă de recuperare.

Exerciții dinamice Exercițiile dinamice sunt numite mișcări directe în care sunt implicate întregul corp, brațele și picioarele.

cum să dezvolți articulațiile după o accidentare

Implementarea lor duce la o tensiune constantă a umărului inflamat. Aceste exerciții sunt ultimul pas pentru ameliorarea durerii în articulația umărului.

Stați cu spatele cât mai direct posibil. Puneți ambele mâini în spatele dvs. Când se întâlnesc degetele, legați-le împreună.

Companii asemanatoare

Repetați de ori. Puneți peria pe umeri. Rotiți coatele înainte timp de minute. Coborâți brațele și odihniți-vă Repetați mișcarea, dar în direcția opusă: rotiți-vă coatele înapoi minute.

Puneți mâna dreaptă pe umărul stâng. Rotiți cotul în primul rând, de la stânga la dreapta, apoi de la dreapta la stânga. Repetați mișcarea, așezând mâna stângă pe umărul drept. Rotiți fiecare cot pentru minute.

Puneți brațele îndoite în coate, în fața voastră, astfel încât pumnii să vă fie la nivelul gurii. Împingeți brațele în lateral cât mai mult posibil pentru a "aplatiza" lamele. Ridicați mâna dreaptă în sus și coborâți-vă stânga. Smirkele netede schimba locația lor la contrariul. Faceți repetări.

Exercițiile prezentate sunt exemple.

Citițiși